Kattintson a képre a galériához!

Már korábban kiszivárogtatta a Volkswagen, hogy a Genfi Autószalonon két darab, az Italdesign Giugiaro által készített kisautót mutat be. A Go! egy kis egyterű, míg a Tex egy sportosabb, kupés modell. Mindkettő rövidebb négy méternél, a Volkswagen jövőjében akár fel is bukkanhatnak valamikor.
A Go! tíz milliméterrel marad négy méter alatt, 2700 milliméteres tengelytávja megegyezik a Passatéval. Hajtáslánca elektromos, egy feltöltéssel 240 kilométert képes megtenni. Akkumulátorát az első és hátsó ülések közé építették, így jónak mondható, 59:41 arányú súlyeloszlást sikerült elérni az első tengely javára. Sem a motor, sem az akkumulátor teljesítményét nem árulta el a Volkswagen.
Konnektoros hibrid a sportosabb Tex, 1,4 literes turbómotort építettek össze 116 lóerős elektromotorral. Kizárólag elektromos hajtással 35 kilométer az autó hatótávolsága, kettős üzemben a csúcsnyomaték 400 Nm. Hétfokozatú Direct Shift váltót kapott a Tex, százra hat másodperc alatt gyorsul, végsebessége 220 km/óra.
Mindkét tanulmány a Volkswagen MQB padlólemezére épült, ez jelenleg még fejlesztés alatt áll. Az első járművek 2012-ben jelennek meg ezekkel az alapokkal, több alternatív modell elkészítését is tervezik a platform használatával.