Bemutatta Frendzy névre keresztelt elektromos tanulmányautóját a Renault, a DeZir és Captur formai megolodásainak felhasználásával épített egyterűbűl a Kangoo utódja születhet meg. Hivatalosan a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az újdonság, amelyet kishaszonjárműként is el tud képzelni a francia gyártó: kettő az egyben koncepcióról van szó.
Asszimetrikus kialakítású a Frendzy, az utasoldal a munkáé: itt csak egy hagyományos és egy tolóajtót alakítottak ki, utóbbiba egy nagyméretű, 37 colos LCD-kijelzőt építettek. Ezen személyes üzeneteket vagy hirdetéseket lehet megjeleníteni. A vezetőoldal a családé, az ellentétes irányba nyíló ajtókról nem hiányoznak az ablakok, B oszlop egyik oldalon sincs. A kétszemélyes hátsó ülést a padlóból kell kihajtogatni, a jobb egyet a padlóba és a műszerfalba lehet elrejteni kihasználatlanság esetén.
Az utastér kialakítása űrhajós jellegű, sorozatgyártására nincs sok esély. Bőven használtak hozzá fát és fémet, prémiumjellegű hatást keltve, a csomagtartóba lehajtott ülésekkel 2250 liternyi cucc fér be. A rakomány ötletes, a csomagok formáját felvevő textiltetővel és mágneses rögzítésekkel fixálható, a hangulatvilágítás az aktuális felhasználási mód szerint változtatható.
4091 milliméter hosszú, 1972 milliméter széles és 1743 milliméter magas a tanulmány, meghajtásáról egy mindössze 60 lóerős elektromotor gondoskodik 226 Nm-es csúcsnyomatékkal. Az energiát lítium-ion akkumulátor biztosítja, az autóval elérhető csúcssebesség 130 km/óra.
Utolsó kommentek