A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Az SLS AMG E-cell, a szupersportautó elektromos változata is gyártásba kerül majd
Vegyesvállalatot hoz létre a magyarországi érdekeltséggel is rendelkező Daimler és Bosch elektromos autókban használatos villanymotorok fejlesztésére, majd gyártására - tudatta közös közleményben a két vállalat.
A tervek szerint az idei első félévben létrehozandó vegyes vállalatban a két cég fele-fele arányban részesedik, az ügylet értékét nem hozták nyilvánosságra.
A villanymotorok gyártása várhatóan 2012-ben indul Stuttgart körzetében és Hildesheimben. A motorokat a Mercedes-Benz és a Smart elektromos változataiba építik be, illetve a Bosch értékesíti más autógyártóknak.
Élőben ugyan csak a New York-i Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek a Lexus új hibridje, a hivatalos fotókat már nyilvánosságra hozták a tanulmányautóról. Az LF-Gh-ból hamarosan a GS utódja születhet meg, formai megoldásai egyszersmind jelzik, hogy a Toyota luxusmárkája hogyan képzeli el a jövőt. 4890 milliméter hosszú, 1870 milliméter széles és 1450 milliméter magas a koncepció, vagyis minden tekintetben nagyobb a GS-nél. Hossza 40, szélessége 50, magassága 20 milliméterrel múlja felül az elődöt, tengelytávja 2850 milliméter. Az újdonság örökölt néhány megoldást a Lexus szuperautójától, az LFA-tól: a nagy hűtőrács és az egyedi hátsó lámpák kicsit a sportkocsira emlékeztetnek, a fényszórók LED-esek.
Úgy gondolja a Lexus, hogy a potenciális ügyfelek régóta vártak egy olyan karakteres tanulmányra, mint amilyen az LF-Gh, a visszajelzések kiértékelése után döntenek majd a GS-utód végleges formatervéről. Továbbra sem árult el részleteket a hibrid hajtásláncról a Lexus, ezekre a kiállítás megnyitójáig várni kell.
Egymás után jönnek az Audi elektromos modelljei, legutóbb az A3 e-tronnal készültek el Ingolstadtban. Az elektromos kompakt alapjait a szériamodell adja, az első kerekeket egy 136 lóerős villanymotor hajtja. Legnagyobb nyomatéka 270 Nm, táplálásáról 26,5 kWh-s lítium-ion akkumulátor gondoskodik. Körülbelül 145 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel a BMW ActiveE ellenfelének szánt kompakt. Százas tempóra körülbelül 11 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 145 km/óra. Az utastérben a műszerfalat alakították át, a szélvédő fűthető. Egyelőre nem tudni, hogy mikor kerülhet piacra az elektromos A3, ám az Audi folyamatos készülődését látva a technológia nem állhat túlságosan messze a sorozatgyártástól. Valószínűlrg csak az A3-as következő, 2013-tól kapható nemzedékében jelenik meg először a tisztán villanyos hajtás.
Az április 22-én kezdődő New York-i Autószalonon mutatja be az LF-Gh hibrid tanulmányt a Lexus. Nem kétséges, hogy a koncepció a GS következő generációjának előzetese, a sajtóanyag szerint újraértelmezi a nagy prémium szedánok szegmensét.
Két ízelítő fotót már nyilvánosságra hoztak az autóról, amely látványos, sportos formavilággal készült. Egyelőre csak egy-egy első és hátsó lámpa látható, különösen utóbbi tűnik bátornak - és nagyon tanulmányautósnak. A front részről mutatott részletfotó szélesre szabott hűtőrács-légbeömlőről árulkodik. Nem hozott nyilvánosságra technikai adatokat a Lexus, a következő napokban azonban várhatóan minden kiderül az LF-Gh-ról.
Az orosz miniszterelnök Vlagyimir Putyin április 1-jén személyesen próbálta ki az ország első hibridjét. A Yo-Mobile névre keresztelt modell a Yo-Auto fejlesztése, elkészítésében a teherautógyártó Yarovit Motors és a milliárdos Mihail Prokhorov cége, az Onexim-csoport segített. Szokatlan hibrid kialakítással készült a Yo-Mobile, belső égésű motorja benzinnel és földgázzal is üzemel, két elektromos egység kapcsolódik hozzá. Hagyományos akkumulátor helyett szuperkapacitás tárolja az energiát, az orosz fejlesztők szerint ez tökéletes alternatívája a lítium-ion akkumulátoroknak.
A kapacitás a motor által előállított energiát tárolja, majd továbbítja az elektromotorokhoz. Nagy előnye ennek a megoldásnak, hogy az autót nem kell elektromos hálózatra kötni a töltéshez. Az orosz hibrid kombinált átlagfogyasztása 3,5 liter száz kilométeren, hatótávolsága 1100 kilométer. Nulláról százas tempóra 7-8 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 130 km/óra. Ferdehátú, egyterű és áruszállító készül belőle 2012 második felétől, alapára hihetetlennek tűnő 2,2 millió forint lesz. A legdrágább, 2,8 millió forintos modell összkerékhajtással, tempomattal, navigációval és klímával készül a tervek szerint.
Putyin az elnök Medvegyev rezidenciájához hajtott a hibriddel, előtte viccesen odaszólt Prokhorovnak, hogy reméli, hibridje nem esik szét útközben.
Napenergiával, széllel vagy más megújuló energiaforrással hajtott járművek a jövőből, hibridek, villany- és ecoautók a jelenből. Az [origo] autó rovatának legzöldebb alrovata.
Utolsó kommentek