Genfben mutatta be új városi autóját, a Pixelt a Tata, mellyel kapcsolatban rögtön sejteni lehetett, hogy a Nano európai változatának helyébe lép. Ratan Tata az Autocarnak már meg is erősítette, hogy cége elkészíti a Pixel szériaváltozatát, amelyet a Nano Europa helyett dob piacra.

A kifejezetten európai igények szerint tervezett, négyüléses Pixel természetesen különbözik majd a tanulmánytól, formavilága szériaautós lesz, az ajtókat is hagyományosakra cserélik. Hangolása az ígéretek szerint jó vezetési élményt biztosít.
Valószínűleg 1,2 literes, háromhengeres dízelmotort építenek a Pixelbe, 61 lóerős teljesítménnyel. Átlagfogyasztása 3,4 liter, kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátása 89 gramm lehet. Állítólag nemcsak három-, hanem kicsivel nagyobb ötajtós kivitel is készül belőle.
Ez megjelenésben hasonló lehet a Pininfarina elektromos Bluecar tanulmányához, amellyel kapcsolatban friss hír, hogy két cég bevonásával 4000 darabos széria készül belőle a francia Autolib autómegosztási hálózat számára. Műszaki adatokat nem közöltek az autóról, a tanulmány lítium-polimer akkumulátora 250 kilométeres hatótávolságot biztosít. Ha minden az Autolib tervei szerint alakul, már októbertől kölcsönözhető lesz a Bluecar Párizsban és környékén.