Kemény, jéghideg svédországi terepen teszteli az Audi az A5-ből készült hibrid prototípusát. Az A5 e-tron összkerékhajtású konnektoros hibrid, mindkét tengelyére jutott egy-egy elektromotor. Melléjük a 211 lóerős, kétliteres turbós benzinest építették.

45 lóerős az első tengelyre épített villanymotor, míg a hátsót 81 lóerős egység hajtja. Utóbbi csak gyorsításnál kapcsol be, illetve ha a szenzorok a első kerekek tapadásvesztését érzékelik. A villanymotorokat 9,4 kWh-s lítium-ion akkumulátor táplálja.
Tisztán elektromos hajtással 40 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel az A5, a végsebesség ebben az esetben 100 km/óra. 2,7 liter/100 kilométeres  vegyes átlagfogyasztást állít az Audi, a százas sprint 5,9 másodpercig tart.
A prototípusban több elemet is karbonszálas anyagból és alumíniumból készítettek el, így a két villanymotoros A5 pontosan ugyanakkora tömegű, mint a sima kétliteres turbós változat.