Két évvel ezelőtt mutatta be Genfben az ígéretes Light Car tanulmányt az EDAG. Az elektromos autó különlegessége volt, hogy fényekkel kommunikált a közlekedés többi résztvevőjével, a gyártó abban bízott, hogy 2010-ben már a szériaváltozatot állíthatja ki.

Ebből nem lett semmi, a 2011-es kiállításra ugyanakkor visszatér az autó, de már teljesen más koncepcióval. Light Car Sharing névre keresztelték át, az új modell már csak egy emisszió nélküli bérautó.

Továbbra is nagyon fényes, a hátsó kijelzője is megmaradt, de közlekedési információk helyett már reklámokat jelenít meg.

Innovatív GPS-rendszerrel szerelték fel, amely másodperces pontossággal követi a járműveket, lehetővé téve az autómegosztás pontos koordinálását.

Két oldalajtóval szerelték fel a koncepciót, amelynek utasterében akár hat utas is helyet foglalhat. Modulárisan épül fel az egyterű, bármelyik elem (a karosszéria-panelek is) gyorsan és könnyedén cserélhető, ami egy gyorsan kopó és gyakran karcolódó bérautó esetében hasznos tulajdonságnak tűnik.

Lítium-ion akkumulátor táplálja a hátulra épített, ismeretlen teljesítményű villanymotort, a hatótávolság 100 kilométer, a végsebesség 100 km/óra.