Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Visszaszólt a Nissan-reklámra a General Motors

Vicces reklámkampánnyal népszerűsíti elektromos autóját, a Leafet a Nissan: a kisfilmben egy olyan világot mutatnak be, melyben mindent benzinmotor hajt, az ébresztőórától kezdve egészen a laptoptöltőkig. Szerepet kap a reklámban a General Motors "kiterjesztett hatótávolságú elektromos autója", a Chevrolet Volt is, amelynek tulajdonosa a benzinkúton ácsorogva irigykedve nézi, ahogy a tiszta, elektromos hajtású Leaf gazdája csak lekapcsolja az autót a konnektorról és közvetlen károsanyag-kibocsátás nélkül elindul.

Szokatlan lett volna, ha a GM valamilyen formában nem reagál a reklámra, legfrappánsabb talán az lett volna, ha saját reklámfilmet forgat. Ehelyett a közösségi médiához nyúlt az amerikai gyártó, a termék és technológiai kommunikációért felelős Jason Laird postolt a Twitterre.


"Az autógyártó, mely kedves tréfát csinált termékünkből, elfelejti, hogy adott esetben trélert vagy bérautót is kell ajánlania sajátjához" - írta Laird, arra célozva, hogy a Leafnek vége, ha egy konnektor elérése előtt merülnek le akkumulátorai, míg a Volt belső égésű motorjának hála csak másféle hajtásra vált ilyen esetben. Rob Peterson, a GM szóvivője szerint a reklám "cuki", de összességében "félrevezető és árt a villanyautós mozgalomnak."

0 Tovább

Európában is kapható lesz a Chevrolet Volt

Nem csak az Opel Ampera, hanem egyes országokban a vele műszakilag egyező Chevrolet Volt is piacra kerül Európában 2011 végétől.

Korábban úgy tűnt, a Volt nem jön át Európába, mert az Opel már átalakította a saját szája íze szerint, és Amperát gyúrt belőle.


Rob Peterson, a Volt kommunikációjáért felelős igazgató viszont elárulta a Leftlane-nek, hogy a Volt igenis meg fog jelenni egyes európai piacokon, még 2011-ben. Tavaly a Chevrolet igen jó évet zárt az öreg kontinensen, 2009-hez képest 12 százalékkal sikerült növelni az eladásaikat. A 477 ezres darabszám a második legjobb év a márka történetében Európában.


Peterson elmondta, hogy az is előfordulhat, hogy olyan országokban is bevezetik a Voltot, ahol a vele műszakilag egyező Ampera is kapható lesz. Ennek több oka lehet. Egyrészt az olcsó autóiról ismert márka az imázsát is hatékonyan javíthatná egy ennyire fejlett technológiával rendelkező villanyautó bevezetésével, másrészt előfordulhat, hogy lesz olyan vásárló, akinek jobban tetszik majd a Chevrolet külső-belső formaterve, mint a futurisztikusabb dizájnt kapott Opelé.

Elképzelhető, hogy a Chevrolet-t valamivel olcsóbban adják majd, mint a 42 ezer euróba (kb. 12 millió forint) kerülő Amperát, ami további jó ok lehet a vásárlásra. Amerikában 41 ezer dollárba (8,3 millió forintba) kerül a Chevrolet Volt, amelyből ráadásul 7500 dolláros állami támogatás is lejön.

0 Tovább

zoldauto

blogavatar

Napenergiával, széllel vagy más megújuló energiaforrással hajtott járművek a jövőből, hibridek, villany- és ecoautók a jelenből. Az [origo] autó rovatának legzöldebb alrovata.

Utolsó kommentek