A Toyota hibrid tanulmányának versenyautó változata a Gazoo Racinggel együttműködésben született meg. A középmotoros roadster versenycélokra épült, a versenyistálló a nürburgringi 24 órás viadalon indul vele.
A GRMN Sports Hybrid alapjait a képeken látható, tavalyi, MR2-re épülő tanulmány adja, formailag nem igazán illik a japán gyártó jelenlegi modelljei közé. Hátul hajt a középre épített 3,5 literes, 249 lóerős, V6-os benzinmotor, míg a Lexus RX450h-ból kölcsönvett elektromos egység elöl segít be. A hajtáslánc együttes teljesítménye 299 lóerő.
Az alaposan átalakított versenyautó 4350 milliméter hosszú, 1890 milliméter széles és 1200 milliméter magas. Legközelebbi riválisánál, a sportos CR-Z hibridnél 270 milliméterrel hosszabb, 150-nel szélesebb és 195-tel alacsonyabb. A GRMN egyébként a Gazoo Racing tuned by Meister of Nürburgring rövidítése, az autó pedig a Toyota első számú tesztpilótája és a Gazoo Racing vezetője, Narusze Hiromu emlékére valósult meg, aki tavaly szenvedett halálos balesetet a Nürburgringen egy Lexus LFA tesztelése közben.